Het verschil tussen warme en koude wegwerpsoepbekers?
Laat een bericht achter
1. Om de penetratie van water bij het gieten van water te voorkomen, zullen fabrikanten bij het produceren van wegwerpsoepbekers een laag was aanbrengen in de wegwerpsoepbekers van koude drankbekers, zodat de kopjes dik zijn en niet gemakkelijk nat te worden; terwijl warme drankbekers Het is bedekt met een laag film, die niet alleen warm blijft, maar ook voorkomt dat het hete water de wegwerpsoepbeker weekt.
2. Als we heet water in een koude drinkbeker gieten, zal de waslaag in de beker oplossen en mensen die dit door was opgeloste water lange tijd drinken, zullen vergiftigd zijn, dus stel bij het kopen van een wegwerpsoepbeker vragen. Eén vraag, of je koud of warm moet gebruiken.
3. Er is echter geen duidelijk onderscheid tussen warme en koude drankbekers in de wegwerpsoepbekers die momenteel op de markt zijn, en de meesten van hen weten niet dat de wegwerpsoepbekers koud en warm zijn.






